Pavel Strnad, ředitel poprodejních služeb

Aktuality09.04.2024

Abychom dokázali udržet krok s rozvojem naší konkurence a zákazníků, musíme naše servisní služby neustále vyvíjet


Abychom dokázali udržet krok s rozvojem naší konkurence a zejména našich zákazníků, musíme naše servisní služby neustále vyvíjet.
V současné době rozšiřujeme naše řady novými servisními mechaniky, začínáme digitalizovat procesy, investujeme do školení zaměstnanců a připravujeme i nový bonusový systém pro servisní mechaniky. Všechny tyto činnosti by nám měly přinášet vyšší hodnotu, kterou bychom poté měli přinášet zákazníkovi a zároveň nám pomůže si obhájit naší cenovou politiku.
Abychom toto všechno dokázali, potřebujeme mít určité nástroje (tedy KPI’s), které jsou v servisu důležitou součástí pro měření, porovnání a plánování další strategie. Tyto KPIs nyní připravujeme a začínáme s nimi seznamovat vedoucí pracovníky, kteří s nimi dále pracují a samozřejmě seznamují ostatní zaměstnance. Mezi základní KPIs patří např. obrat prodeje a marže na náhradních dílech a také práce, délka doby otevřených zakázek, efektivita garančních oprav, produktivita mechaniků atd.
Tyto ukazatele jsou podklad pro tvoření strategie servisu, jako už je např. servisní cenová politika společnosti, automatizace procesů, např. objednávání nářadí, a v neposlední řadě odměňování zaměstnanců. V současné době se připravuje nový odměňovací systém, který bude komplexnější ve směru požadavků na sebevzdělávání, proaktivnost, obchodní dovednosti a zároveň na rozvoj služebně mladších kolegů, spolupráci v týmu a reprezentaci společnosti Agromex. V letošním roce bude tento odměňovací systém představen, poběží paralelně se současným a budou ukazovány jeho výhody oproti stávajícímu bonusovému systému a také transparentně vysvětleny požadavky, které jsou k jeho naplňování požadovány.

<
Login