Rozvoj marketingových strategií v Agromexu: Kreativita a data ve službách prodeje

Aktuality09.04.2024

Marketingové a prodejní kampaně jsou součástí života většiny firem, které mají v centru své aktivity prodej a služby. Zaujmout koncové uživatele zemědělské techniky a dostat šanci na komunikování speciální nabídky může být veliká radost, ale také starost. Kampaně dávají prostor velké míře kreativity, ale zároveň kladou nároky na pozornost a práci s daty. V roce 2024 se náš marketing bude věnovat kampaním, které mají různé cíle a různou šířku zásahu. Představíme nový produkt MyMex, který jsme vyvinuli v spolupráci s firmou CleverFarm. Jedná se o softwarové řešení precizního zemědělství, které chytře využívá technologií dostupných na traktorech, postřikovačích a mlátičkách Fendt. Tato kampaň produkt představí a následně v různých formátech a kanálech zabezpečíme informovanost
o tom, že Agromex je jedním z lídrů precizního zemědělství v Česku.

Jednoduchá výprodejová kampaň zaměřená na výprodej skladu obalových materiálů (sítě, motouzy, fólie) zase zabezpečila krátkodobou a širokou komunikaci prostřednictvím naší web stránky a sociálních médií. S produkty Weidemann se zase vydáme na dlouhou cestu komunikace produktové nabídky této značky se zaměřením na živočišnou výrobu a prodej modelu 9580T do bioplynových stanic.

Maroš Karabinoš, nový marketingový manažer, nám řekl:

„Věřím, že každý dobrý prodejce je taky dobrým marketérem. Citlivě vnímá realitu zákazníka, umí přizpůsobit sebe, svoji nabídku a hodnotu, přesně ví, co a kdy komunikovat. Každý prodejce musí mít srdce marketéra a každý marketér musí mít hlavu prodejce. Mou výhodou je, že jsem různé prodejní týmy i vedl, vím, co prodej potřebuje. Marketing a prodej jsou pro mě jako dvousložkové lepidlo. Když se to správně smíchá a aplikuje, tak to drží.“

Více se o kampaních dozvíte v připravované sekci Marketing na novém IntraMexu.

<
Login